EESTI KEEL- Alustasime muinasjutuhommikuga: õpetaja jutustas Eesti rahvajuttu "Uss-kuningatütar" ja klass jutustas "Kolme põrsakese" pusleraamatut kokku pannes seda lugu. "Hundi ja 7 kitsetalle" läbilugemiseks tuli samuti pusle õigesti kokku panna.Jõudsime veel kirjatehnika TV-s teha C- tähe ja kuulamisharjutuse, kus pidi ära tundma taluõe hääli.
LOODUSÕP- jätkasime kevade-teemat. Mida teevad linnud kevadel ja missuguseid line võime kohata loodusese ja missuguseid koduõuel. Täitsime TV lk 33
KODUS kolmapäevaks
EESTI KEEL- Õ lk 132-133 lugeda ja jutustada (lõpp endal välja mõelda)
MATEM- TR lk 64 (pool ja veerand)
Monday, April 30, 2012
Reede, 27. aprill koolis
Neli tundi läksid justkui linnulennul. Eesti keeles alustasime muinasjutu- teemat ja alustasime "3 põrsakesega".; õppisime ka Z- tähe kirjutamist. Lugemistundides kandsime lugemispäevikusse "Peep ja sõnad" ning panin ka lugemispäeviku eest hinded, kõik said tutvustada ka lugemisel olevaid raamatuid. Matemaatikatunnis arvutasime, rääkisime liitmise ja lahutamise seostest ja teistest seaduspärasustest.
Kell 12 algas aastapäevaaktus. See oli 2 tundi pikk, aga kõik pidasid vapralt vastu.
Kell 12 algas aastapäevaaktus. See oli 2 tundi pikk, aga kõik pidasid vapralt vastu.
Thursday, April 26, 2012
Neljapäev, 26.aprill tunnis
Täna olid kõik koolis!
EESTI KEEL- kuulasime ära kodused lugemispalad ja täitsime töölehed E. Raua "Peep ja sõnade" kohta. Lugesime "Karlssonit."
LOODUSÕP- Andsime ära kodus täidetud töölehed. Tegime kevadvaatlusi, tihendasime lindude pesakaste ja arutasime, kes, miks ja kuidas peaks sellised pesakastis elutsema.
KUNST- Kompositsioon. Asetasime pingid klassis ringselt, klassi keskele astas õpetaja ühe laua esemetega, mis tuli võimalikult täpselt paberile kanda. Pärast värvisime guašidega üle. Koristamist ja veega mulistamist oli palju.
RÜTMIKA- Kes sai kiita, kes sai märkuse. Käituma peab igas tunnis korralikult. Õpetaja teeb lastele rühiharjutusi. Kooliarsti sõnul on meie laste rühid kehvad ja jalavõlvid madaldunud. (Meie klass pole veel kooliarsti juures käinud, aga see on üldine probleem)
KODUS:
EESTI KEEL- Õppida soravalt lugema näidendi tekstist oma osa. Juturaamat kaasa.
MATEM- TR lk 62
KEHALINE- väljas, kui ilm vähegi lubab.
Peale 4. tundi algab kooliaastapäeva aktus, koolibussid kl 14
EESTI KEEL- kuulasime ära kodused lugemispalad ja täitsime töölehed E. Raua "Peep ja sõnade" kohta. Lugesime "Karlssonit."
LOODUSÕP- Andsime ära kodus täidetud töölehed. Tegime kevadvaatlusi, tihendasime lindude pesakaste ja arutasime, kes, miks ja kuidas peaks sellised pesakastis elutsema.
KUNST- Kompositsioon. Asetasime pingid klassis ringselt, klassi keskele astas õpetaja ühe laua esemetega, mis tuli võimalikult täpselt paberile kanda. Pärast värvisime guašidega üle. Koristamist ja veega mulistamist oli palju.
RÜTMIKA- Kes sai kiita, kes sai märkuse. Käituma peab igas tunnis korralikult. Õpetaja teeb lastele rühiharjutusi. Kooliarsti sõnul on meie laste rühid kehvad ja jalavõlvid madaldunud. (Meie klass pole veel kooliarsti juures käinud, aga see on üldine probleem)
KODUS:
EESTI KEEL- Õppida soravalt lugema näidendi tekstist oma osa. Juturaamat kaasa.
MATEM- TR lk 62
KEHALINE- väljas, kui ilm vähegi lubab.
Peale 4. tundi algab kooliaastapäeva aktus, koolibussid kl 14
Wednesday, April 25, 2012
Kolmapäev, 25.aprill tunnis
Sandra on terveks saanud, Rix puudub ikka veel.
EESTI KEEL- Lugesime kodust lugemispala, oli päris kenasti ära õpitud. Loomamõistatused olid vihikusse kirjutatud Maibelil, Mihklil, Tauril ja Birgitil. Tuletasime meelde reegleid lause kohta ja kirjutasime ühe harjutuse vihikusse ning tegime vigade parandust. Lugesime tekste lk 129 osaliste kaupa. "Peep ja sõnad" raamatust kuulasime triibuliste pükste lugu.
MATEM- tegime kella tundmise peale tunnikontrolli ja hakkasime täitma TR lk 62.
TÖÖÕPETUSE tunnis jõudsime kamba peale kokku klopsida 2 linnu pesakasti.
KODUS:
EESTI KEEL: Lugeda ja jutustada tekst lehelt ("Peep ja sõnad")
LOODUSÕP: tööleht
KUNST: maalime
EESTI KEEL- Lugesime kodust lugemispala, oli päris kenasti ära õpitud. Loomamõistatused olid vihikusse kirjutatud Maibelil, Mihklil, Tauril ja Birgitil. Tuletasime meelde reegleid lause kohta ja kirjutasime ühe harjutuse vihikusse ning tegime vigade parandust. Lugesime tekste lk 129 osaliste kaupa. "Peep ja sõnad" raamatust kuulasime triibuliste pükste lugu.
MATEM- tegime kella tundmise peale tunnikontrolli ja hakkasime täitma TR lk 62.
TÖÖÕPETUSE tunnis jõudsime kamba peale kokku klopsida 2 linnu pesakasti.
KODUS:
EESTI KEEL: Lugeda ja jutustada tekst lehelt ("Peep ja sõnad")
LOODUSÕP: tööleht
KUNST: maalime
Tuesday, April 24, 2012
Teispäev, 24.aprill tunnis
Eile õhtusel jüriööjooksul osalesid tublilt Mihkel, Tauri, Maibel, Birgit ja Andre. Rix ja Sandra ravivad endid.
EESTI KEEL- Kuulasime pala "Jänes põues" ja mängisime mängu, kus tuli meenutada mõnda raamatut või lugu, milles on tegelaseks või leidub pealkirjas: karu, metssiga, kobra(s), rebane, hunt... Kõik said vastata kodust lugemispala. Lugesime "Lugu, kes otsis lugejat" osalistega Õ lk 128, kontrollisime TV lk 48 harjutused.
Kolmanda tunni ajal esitasime lasteaaia lastele etenduse "Punamütsike". Paha oli see, et kuigi olen 2 selle kohast kirja saatnud, polnud kostüüme kaasas ja nii mõnegi käitumine etenduse ajal jättis ka soovida... Loodame ennast parandada 3. mai etenduse ajal.
MATEM: Rääkisime kellade tekkeloost ja missugused olid maailma esimesed kellad. TR lk 60-61 ja õppekellade abil, õppisime kella tundma.
KODUS:
EESTI KEEL- Õ lk 128 lugeda, kirjatehnika (abijoontega vihik) vihikusse kirjutuada üks loomamõistatus.
MATEM- teha selgeks kell (täistunnid) 24-tunnisüsteemis ja hommiku- ning õhtu-aegadega.
TÖÖÕPETUS- Käärid, liim, värviline paber.
EESTI KEEL- Kuulasime pala "Jänes põues" ja mängisime mängu, kus tuli meenutada mõnda raamatut või lugu, milles on tegelaseks või leidub pealkirjas: karu, metssiga, kobra(s), rebane, hunt... Kõik said vastata kodust lugemispala. Lugesime "Lugu, kes otsis lugejat" osalistega Õ lk 128, kontrollisime TV lk 48 harjutused.
Kolmanda tunni ajal esitasime lasteaaia lastele etenduse "Punamütsike". Paha oli see, et kuigi olen 2 selle kohast kirja saatnud, polnud kostüüme kaasas ja nii mõnegi käitumine etenduse ajal jättis ka soovida... Loodame ennast parandada 3. mai etenduse ajal.
MATEM: Rääkisime kellade tekkeloost ja missugused olid maailma esimesed kellad. TR lk 60-61 ja õppekellade abil, õppisime kella tundma.
KODUS:
EESTI KEEL- Õ lk 128 lugeda, kirjatehnika (abijoontega vihik) vihikusse kirjutuada üks loomamõistatus.
MATEM- teha selgeks kell (täistunnid) 24-tunnisüsteemis ja hommiku- ning õhtu-aegadega.
TÖÖÕPETUS- Käärid, liim, värviline paber.
Monday, April 23, 2012
Esmaspäev, 23. aprill tunnis
Täna on Jüripäev. Puuduvad Rix ja Sandra.
EESTI KEEL- Sissejuhatuseks kuulame lugu "Võta jalad selga!", seejärel luges igaüks vaikselt Õ lk 126-127 läbi ja vastasime küsimustele, sliis lugesime valjult lõikude kaupa, TV lk 79 täitsime ka. Lõpuks mängisime äraarvamismängu. Teises tunnis kuulasime lugu "Säh, sulle kooki moosiga!", õppisime kirjutama N- tähte (KT lk 50 ja 51), rääkisime jüripäevast.
LOODUSÕP- Rääkisime loomade piinamisest: kas konnkudu sorkimine on loomapiinamine?, kevadvaatlustest ja kodus vastatud küsimustest. Täidame TV lk 32, h 2. Kevadest TR lk 82 järgi (võrdle talve pildiga lk 46)
EESTI KEEL- Sissejuhatuseks kuulame lugu "Võta jalad selga!", seejärel luges igaüks vaikselt Õ lk 126-127 läbi ja vastasime küsimustele, sliis lugesime valjult lõikude kaupa, TV lk 79 täitsime ka. Lõpuks mängisime äraarvamismängu. Teises tunnis kuulasime lugu "Säh, sulle kooki moosiga!", õppisime kirjutama N- tähte (KT lk 50 ja 51), rääkisime jüripäevast.
LOODUSÕP- Rääkisime loomade piinamisest: kas konnkudu sorkimine on loomapiinamine?, kevadvaatlustest ja kodus vastatud küsimustest. Täidame TV lk 32, h 2. Kevadest TR lk 82 järgi (võrdle talve pildiga lk 46)
Sunday, April 22, 2012
Reede, 20.aprill tunnis
Sandra puudub ikka ja päev, läks nii kiiresti, et jäi kirja panemata, mida tegime.
EESTI KEEL- Kõik said ette lugeda kodus kirjutatud lood, kellel tehtud olid, need said hinde "5", kel tegemata, peab selle järgi tegema. Õppisime kirjutama M- tähte.
Kehaline kasvatus jäi ära ja selle asemel lugesime raamatuid: E. Janikowsky "Usu või ära usu", "Kui ma oleksin suur", "Minuga juhtub alati midagi".Kui üks raamat läbi sai, vahetasime.
Kolmanda eesti keele tunni ajal rääkisime, mis nendes raamatutes oli ja kandsime need lugemispäevikusse. Õpetaja tutvustas veel E. Raua raamatut "Peep ja sõnad"
MATEMAATIKA tunnis tegime tunnikontrooli ja täitsime erinevaid töölehti. Muidugi kordasime päev, nädala ja aasta teemat ning kontrollisime kodust ülesannet.
KODUS:
EESTI KEEL- teha abijoontega kirjatehnika vihikusse vigade parandus ja neil, kel M- täht valmis ei saanud, jäi see kodus lõpetada.
LOODUSÕP- vastata "Tere, kevad!" kolmele küsimusele
EESTI KEEL- Kõik said ette lugeda kodus kirjutatud lood, kellel tehtud olid, need said hinde "5", kel tegemata, peab selle järgi tegema. Õppisime kirjutama M- tähte.
Kehaline kasvatus jäi ära ja selle asemel lugesime raamatuid: E. Janikowsky "Usu või ära usu", "Kui ma oleksin suur", "Minuga juhtub alati midagi".Kui üks raamat läbi sai, vahetasime.
Kolmanda eesti keele tunni ajal rääkisime, mis nendes raamatutes oli ja kandsime need lugemispäevikusse. Õpetaja tutvustas veel E. Raua raamatut "Peep ja sõnad"
MATEMAATIKA tunnis tegime tunnikontrooli ja täitsime erinevaid töölehti. Muidugi kordasime päev, nädala ja aasta teemat ning kontrollisime kodust ülesannet.
KODUS:
EESTI KEEL- teha abijoontega kirjatehnika vihikusse vigade parandus ja neil, kel M- täht valmis ei saanud, jäi see kodus lõpetada.
LOODUSÕP- vastata "Tere, kevad!" kolmele küsimusele
Subscribe to:
Posts (Atom)